\r\n
ЦССҮТ дээр 2017 оны 4 дүгээр сарын 19-нд “Байгууллагын соёл, үйлчлүүлэгчдийг угтах, үдэх үйлчилгээг сайжруулах нь” сэдэвт сургалт боллоо. Манай томоохон худалдаа, үйлчилгээний газрын нэг болох “E-mart” худалдаатай төвтэй хамтран зохион байгуулсан уг сургалтад ЦССҮТ-ийн нийт ажилтнуудаас гадна Монголын донорын холбооны сайн дурын идэвхтнүүд, МУЗН-ийн Хүүхэд, залуучуудын хөдөлгөөний гишүүд хамрагдаж олон улсын стандартаар үйл ажиллагаа явуулдаг худалдааны байгууллагын үйлчилгээний соёлоос өөрийн байгууллагын онцлогт тохирсон мэдлэгийг олж авсан юм. “Е-mart” худалдааны төвийн сургалт хариуцсан менежер Д. Саруул “Байгууллагын соёл, үйлчлүүлэгчтэй харилцах, харилцааны тулгуур зарчим”, “Үйлчлүүлэгчдийг угтаж, үдэх нь” сэдэвт лекц уншиж, харилцан ярилцлаа. Д. Дорж
\r\n
\r\n