
\r\n
ЦССҮТ дээр 2017 оны 4 дүгээр сарын 19-нд “Байгууллагын соёл, үйлчлүүлэгчдийг угтах, үдэх үйлчилгээг сайжруулах нь” сэдэвт сургалт боллоо. Манай томоохон худалдаа, үйлчилгээний газрын нэг болох “E-mart” худалдаатай төвтэй хамтран зохион байгуулсан уг сургалтад ЦССҮТ-ийн нийт ажилтнуудаас гадна Монголын донорын холбооны сайн дурын идэвхтнүүд, МУЗН-ийн Хүүхэд, залуучуудын хөдөлгөөний гишүүд хамрагдаж олон улсын стандартаар үйл ажиллагаа явуулдаг худалдааны байгууллагын үйлчилгээний соёлоос өөрийн байгууллагын онцлогт тохирсон мэдлэгийг олж авсан юм. “Е-mart” худалдааны төвийн сургалт хариуцсан менежер Д. Саруул “Байгууллагын соёл, үйлчлүүлэгчтэй харилцах, харилцааны тулгуур зарчим”, “Үйлчлүүлэгчдийг угтаж, үдэх нь” сэдэвт лекц уншиж, харилцан ярилцлаа. Д. Дорж
\r\n

\r\n




“Цусны аюулгүй байдал, зохистой хэрэглээ” багц цагийн сургалт явагдаж байна
АВЛИГЫН ЭСРЭГ НЭГДЬЕ!
Монгол улсад орчин цагийн санхүүгийн алба үүсэж хөгжсөний 114 жилийн ой, Бүртгэл санхүү, эдийн засгийн ажилтны баяр эдгээр өдрүүдэд тохиож байна.
Цус сэлбэлт судлалын үндэсний төв Нэгдсэн менежментийн тогтолцооны аудитад хамрагдаж байна